Naglar

Har inte bitit på mina naglar ännu! Känner mig så jävla grym :D
Dom har blivit relativt långa med tanke på hur dom såg ut för 2 veckor sedan. Det är precis 2 veckorsen jag slutade bita.
Det är så jävla fint med långa, välvårdade naglar. Det ser sofistikerat och kvinnligt ut.. Ger en fin helhet =)
Har gjort ett litet hemmaspa idag haha helt gay. Hade en ansiktsmask på mig medans jag smörjde in mina händer i nagelolja och nagelbandskräm, målade naglarna med ett lack som tydligen ska få naglarna att bli starka och växa snabbare, och avslutade allt med att smörja in händerna i handkräm. Sen blekte jag tänderna och tog ett fotbad.
Det är skönt att ta hand om sig själv. Man känner sig så otroligt fräsh och duktig :D

Jag kan rekomendera Aco's nagelbandskräm och handkrämen som heter Sense and Care. Skitbra produkter! Inte dyra heller, ligger runt 50lappen. Nagelstärkaren är från Sally Hansen, heter Nail Growth Miracle. 




Snart är det min tur att få fina naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0