Myskväll.

Igår var det toppmöte hos Jonatan haha. Jag,Linda,Ayala,Hesam o Jonatan var hemma hos honom o var lata hela kvällen. Vräkte i oss ostbågar o chips o massa grönsaker med dipp. Gott! 
Kollade på film oxå, Get Smart. Fyfan va kass den var, klarade inte av att se den. Skitbarnslig film verkligen. 
I filmen kom Björn och Marcus förbi tvärfulla. Marcus fick köpa ostbågar av mig o jag kallade honom mamma oxå. Fulla människor är faktiskt roliga oftast, sedan finns det undantag med idioter som är för överdrivna och aggresiva.
Sen stack dom iväg till Trädgårn. Jag och Jonatan var så jävla uttråkade av filmen så vi satte oss i köket en stund istället.
Efter en stund kom Björn o Marcus tillbaks, ännu fullare. Vi satte oss i stora rummet o börja tjöta om svartsjuka.
Ayala o Hesam kom oxå och joinade oss en stund, sen skulle Hesam o Linda sticka hem. Marcus o Björn stack oxå en stund efter. 
Kvar var Jonatan, mamma och jag. Kändes skönt att vara med dom två människorna jag tycker om mest! 
Alltid lika intressant att sitta och prata med dom oxå.. Jag o Ayala har många likheter i tankesättet. Vi ser vissa människor på samma sätt och vi ser även igenom dom. Det är nog för att hon är min mamma hehe ärvt hennes gener.

Idag är en typiskt söndag. Ska vara så laaaaaaat idag, ha pyjamas på mig hela dagen o helst inte röra mig från sängen eller soffan. Finns fan inget bättre än att vara lat! Ska tvinga morsan att göra god mat idag oxå!

Ne, nu ska jag leta efter någon film jag kan ladda ner. Någon som har nått förslag? 

puuuuss, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0