Mysigt.

Idag var faktiskt en väldigt fin dag. Uppskattade verkligen varje sekund av denna söndagen.
Jag känner mig duktig oxå haha. Inte bitit på naglarna ännu(3 veckorsedan jag slutade), gjorde mig medlem på Åhlens och Wedins och köpte lite mer nödvändiga grejer. Idag inhandlade jag 2 nagellack, puder, trosor och en almenacka.
Sedan gick jag hem o bytte kläder och sminkade mig, och åkte in till stan o träffade Jonatan. Vi skulle egentligen gå på minneskonserten för de som omkomm i branden för 10årsedan, men vi ändrade oss. Jag skulle mest dit för Jonatans skull eftersom hans kusin gick bort i den. 
Istället drog vi till Chez Amis och hade en mysig middag och bara satt och pratade om allt. Sedan åkte jag med honom till sin kusins grav. Blev rätt känsloladdat men det kändes ändå som ett lugn över hela kyrkogården. Ska dit igen under veckan då det är begravning för min mammas faster. Får verkligen samla mig inför begravningen.
Efter vi hade varit och hälsat på Jonatans kusin drog vi till Jonatan och spelade lite tvspel haha. Sedan åkte han med mig hem och nu sitter jag här och han är hemma i sin säng. 

Tänkte lägga mig o nana nu faktiskt, är seeeg somfan i huvudet. Ska till min mormor o fira henne imorgon! hon fyller 61 år haha. Köpt massa presenter till henne  =)

Hoppas ni har haft en bra helg. Har ni filmtips så skriv gärna dom! 
Puuusss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0