Jag och mina rosa naglar.

Idag känner jag mig rätt gay. Har chockrosa naglar.. Alla som känner mig vet att det inte är min stil alls haha.
Grejen är att det ser rätt coolt ut ändå, det bryter av på ett annorlunda sätt. Nagellacket är från Viva La Diva, kostar 45 kr. Håller bra och det blir en fin färg som är blank. Väldigt värd pengarna! Finns i massa fräsha färger oxå =)

Idag fyllde min mormor 61 år. Känns så bra att se henne men det är som en knut i magen ínnan vi får resultaten om hennes cancer. Det har gått 7 veckor nu och vi har inte fått något besked om var den sitter, hur allvarligt det är och om det finns någon behandling. Jävligt dåligt av Sahlgrenska. Vemfan vet om det har spridit sig och blivit värre? Jävlar vilket liv det kommer bli då. Hon hostar mer än vad hon gjorde i början och andningen är lite sådär. Men men, man får helt enkelt vänta och hoppas på det bästa. Grattis Mami =)

Imorgon ska jag jobba igen. Behöver köpa nya leggings och en till present till Hesam innan jobbet. Fyfan vad mycket pengar som har gått åt nu under dessa dagarna. Har slösat 2 tusen nästan på 4 dagar.. Men jävlar vad det känns bra :P




Mitt chockrosa nagellack =) Finns att köpa på Åhlens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0