Dagens kommentar!

Ayala: Han heter ziggizagge
Shirin: Omg, vad är dt för namn? Han måste vara kurd!

hahahahaha så klockrent!

Vart en tråkig, lång dag. Var i skolan på mina två lektioner, sen stack jag och träffa Sara sen drog vi och jobba och nu sitter jag här, sliten och trött och hoppas jag somnar direkt när jag lägger mig ikväll.
Är ledig från både skola och jobbet imon, ska sova ut. Sedan ska jag, Ayala., Shirin och Natti till stan och göra en psykologiuppgift haha. Vi ska studera människors beteende när man hälsar på dom på olika sätt. Kommer bli skoj.
Ska försöka träffa Jonatan en stund efter det oxå :) Ska utmana honom på Puzzle Fighter ännu en gång och förlora.
Nu ska jag bränna ner Wall-E och lägga mig i soffan och glo på den. Mysig film! Rekomenderas starkt :)

Kommentarer
Postat av: jenny

ANGIEEEEEEEE..hihi är du också ute i bloggvärlden :D:D

2008-10-21 @ 21:26:25
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0