Äntligen lön!

Igår kom min efterlängtade lön! Ville pussa min dator när jag såg mina framtida insättningar i torsdags. 
Min dag igår var riktigt bra. Jag var i skolan o jävlades med min Ayala haha vi har alltid de bästa grejerna för oss!
Sen när skolan var slut åkte jag till stan och träffa Jonatan. Hade inte sett honom sedan tisdags så det kändes riktigt skönt att se honom. Eftersom han tycker om mig så mycket så tog vi en sväng i stan så jag kunde slösa lite pengar. 
Gårdagens inköp blev:
- Foundation
- Gummiband
- Grönsvarta vantar(Såååå söta)
- En klänning
- En stickad tröja
- Present till mina morföräldrar
- Underkläder.

Sedan bar det hem till Jonatan för att vila ryggarna och äta nudlar haha. Sen stack jag hem o lämnade mina grejer o gjorde ordning mig, sen åkte jag till stan igen =) Det blev en lyckad kväll. 
När jag sen kom till Jonatan så spelade vi lite tvspel, åt, pratade allt och tvääärsomnade! 

Så idag när jag vaknade var jag sjukt trött för jag sov ingenting nästan under natten. Det var så jävla varmt i rummet och när jag öppna fönstret blev det svinkallt. Sen tog Jonatan både täcket o kudden så jag bara låg där, helt kall o stel.

När vi väl gick upp så drog jag med honom till Gina Tricot, där jag köpte två långa toppar. Man ser så jävla ful ut i provspeglarna, ville spy på mig själv när jag bytte om. Ljuset är ett sånt jävla ljus som verkligen framhäver alla ojämnheter och röda partier i huden. Hatar provspeglar.


O just nu sitter jag här och är seeeeeeeeeg! Ska göra mat till mig och systern som jag passar. Sedan ska jag nog ragga upp Bella för en liten bögstund. Var ett tag sedan.. Blir en lugn lördag iaf. 

Hoppas ni har en fortsatt bra helg! puuuuss haj!



Kommentarer
Postat av: Mirella

Babyyyyy! Long time no seen :-) Hur är det med dig? Har tänkt på dig ska du veta. Love/ M

2008-10-25 @ 23:44:41
URL: http://mproductions.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha det var allt en trevlig liten bögstund vi hade minsann!

2008-10-26 @ 00:17:08
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0