You are amazing!


Jag har en otrolig människa i mitt liv. En människa som tillför mej lycka,kärlek,värme,gjädje och lugn. 
Denna människan kom in i mitt liv för 11 månader sedan och sedan dess har vi två inte kunnat slita oss ifrån varann. 
Denna speciella människan är allt mellan himmel och jord. Jag tror inte det finns någon på denna planeten som får mej att känna så som han gör. Denna personen saknar jag varje gång vi inte ses och varje gång vi skiljs åt. Vi kan skicka tusen sms på en dag och varje gång man ser ett sms från personen blir man lika glad. Denna människan kan jag stirra på i flera timmar för jag njuter av att se personen. Denna personen släpper jag aldrig.. Vem är personen då?

Jag kallar honom mamma för han tar hand om mig. (Han födde mej oxå hihihoho :D)
Jag kallar honom för min bästa vän för han finns alltid där för mej, han gör allt för att jag ska må bra.
Jag kallar honom för min pojkvän för han ger mej massssa kärlek!
Men oftast kallar jag honom för Jonatan för det är hans namn (nu var jag rolig, jag vet)

Den 7 januari är det 1 årsedan vi blev tillsammans. Natten till den 16 december är det 1 årsedan vi "fann" varandra. Alla som har hört vår historia säger att det är som en saga.. Och det håller jag med om eftersom jag vet att det inte är många som har och har haft det som oss. Jag och min Jonatan mot världen!

I love you <3


Kommentarer
Postat av: Linda

and i love you guys :D

2008-11-15 @ 17:43:24
URL: http://lindamellajarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0