Ointressant skrivande som ni gillar!

Haha igår, lördag, var det toppmöte hos mig. Jag Jonatan Emil o Ayala var samlade för en myspysig kväll. Vi köpte massa mysigheter o satt o söla ner oss under kvällen medans vi kollade på White Noise, som jag för övrigt rekomenderar starkt!
Det var en jävligt bra film. Ska kolla på tvåan imon tror jag : )
Sedan spelade vi Pictonary.. Vet inte hur det stavas men nått sånt :D Typ som charader fast man ritar istället. Jag tänkte passa på att få in lite smidigt i texten att jag o Ayala vann *applåder* .. Aaa det är nog för vi är släkt hihihoho.
Vi spelade oxå kort, då vann jag o Emil .. Jag hade riktigt flyt igår, borde spelat om pengar haha(seriöst nu)
När vi hade spelat klart drog Ayala o Emil, o då var det bara jag o min Jontis kvar som vanligt! Eller aa, min syster var hemma men hon satt vid datorn så hon märktes knappt.. Vi drack te o åt smörgås o sen bäddade han ner mig i sängen o försökte få mig att somna, men jag låg vaken till halv 4 ändå. Jävla mig!!

O förresten så älskar jag Ayala. Och ja, om du läser detta så är detta mitt sätt att ragga på dig. Kl 19.00 hos mig imon?
Skämt åtsido. Hon är en av dom få människorna som jag verkligen uppskattar och litar på. En speciell rackare!

Och så lite om denna iskalla söndagen!

Idag var minsann en seg dag..vaknade halv 10 och stack iväg och jobba. Idag var kärringarna riktigt jobbiga o stressade. Hade lust att spränga hela jävla bingosalongen, men jag tänkte att jag väntar tills jag får lön................
Efter jobbet åkte jag till Jonatan o spela tvspel. Det har blivit lite av en vardagssyssla eller besatthet att spela tvspel.
Man märke att gårdags flyt hade tagit slut, jag förlorade hela tiden. Det gjorde mig jävligt sur, hade lust att drämma konsollen i Jonatans huvud, men jag tog det lugnt.. Jag börjar bli bra på att ta det lugnt! Vet inte om Jonatan håller med mig där, men ibland ska man inte lyssna på honom :D

Nu sitter jag här och funderar på vilken färg jag ska måla naglarna i .. Har inte bitit på 1 månad idag! *applåder igen*
Målar dom nog svarta eller gröna.. eller jag vettefan.. Vilken färg är fin på naglar?

Ha det bra, puuusss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0