Nu har jag varit dålig igen.

Jag vet. Min uppdatering är kass! Damn me!
Ne nu ska jag inte vara hård mot mej själv. Jag har inte orkat skriva faktiskt, har sovit dåligt o så.
Min efterlängtade lön kom ju i tisdags.. Det var underbart! 
Sen dess har jag slösat en jävla massa pengar. Köpte ett par Adidasskor som var svart och guldiga, 2 par leggings, en WonderWoman tröja, nya örhängen, ett mörkblått nagellack och strumpor =D haha. Älskar mina strumpor!
Sen har det inte varit så mycket mer. Har varit hos Jonatan, i skolan och hemma. Som vanligt typ.
I onsdags hade min syster samling i skolan för föräldrar och syskon. Jag, Jonatan och Nicolle gick dit som hennes hejarklack och kollade på. Hon var så duktig! Hon dansade, pratade och sjöng jättefint! Fick nästan tårar =P 

O igår såg jag Saw 5. Jag blev besviken. Det var den sämsta Saw filmen som har gjorts.. Konceptet var samma men det kändes så jävla kasst att se den utan han Jigsawsnubben. Ingen film jag rekomenderar, tråkigt nog.

Jag såg även Tropic Thunder som var en överraskning! Riktigt jävla rolig =D Det är en action/komedi med Ben Stiller. För er som inte har sett den.. LADDA NER DEN NUUUU! 

Idag tänkte jag åka iväg till sjukhuset o hälsa på min mormor en liten stund. Sen ska jag hem och ladda ner filmer och förbereda mej inför ikväll då vi ska ut och fira Shirins födelsedag =) Kommer dock inte bli så mycket för mej eftersom jag jobbar imorgon.. Men men!

Hoppas ni får en braaa lördag =)  Puuusss Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0