Jag pissade i min väska :(


ldag är det min o o Jonatans 10 månaders dag :) Känns toppen att vi har kommit såhär långt. Så idag ska vi vara lite mysiga. Kolla på någon mysig film, äta lite gott och bara njuta av varandra. Koppla av tillsammans :)

Jag skriva om en av mina sjuka ideer som jag brukar få, denna gången var Jonatan mitt offer.
(Det är ett gammalt inlägg från min nattstadsblogg, orkade inte skriva om hela)
Enjoy it!



Idag skulle jag till min pojkvän Jonatan direkt efter skolan. Jag passade på att sticka in på pressan i Järntorget och köpa en cola medans jag väntade på vagnhelvetet, som för övrigt var sen.

När vagnhelvetet väl kom, steg jag på, satte mig och drack min cola i lugn och ro, tills jag märker att min hårknut sakta glider neråt. Jag är ju tvungen att sätta upp håret igen, men jag visste inte riktigt var jag skulle göra av colaburken eftersom jag avänder båda händerna när jag sätter upp håret, så jag stoppar ner den öppnade colaburken i ett sidofack på min kära väska samtidigt som jag sätter upp håret smidigt, ser allmänt nöjd ut med vad jag har åstakommit, tills Jonatan skickar ett sms som gör att colaburken börjar vibbrera. Drickan hälls självklart ut i facket, dock inte så mycket!

Då fick jag en brilliant idé(som alltid) att skriva till Jonatan att jag har pissat i väskan. Jag svarar på smset, säger att jag är på vagnen och ber honom ta med sig rätt mycket papper. Direkt efter jag skickade det smset så skickar jag ett till där jag skriver att jag har pissat i min väska.
Han svarar på det första o skriver att han inte orkar gå hem, men att han har näsdukar. Strax där efter svarar han på det andra o frågar vad det är för fel på mig, vrf jag pissar i min väska. Jag börjar asssgarva högt på vagnen, i min ensamhet, precis som jag brukar när något händer haha.
Jag svarade på smset och skrev att jag fick välja byxorna eller väskan. Då var jag även framme på hållplatsen där han skulle möta mig.

Jag ser han komma vid 7eleven, jag går mot honom o visar colan("pisset") i sidofacket och han börjar skrika direkt:
ANGIE, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG? FYFAN VA ÄCKLIG DU ÄÄÄÄÄÄR, HURFAN KAN DU PISSA I DIN VÄSKA?
och samtidigt som han skriker detta kastar han massa näsdukar på mig med en förtvivlad min, helt allvarlig!!

När jag såg hans min började jag skratta som inihelvete o torka upp "pisset" medans jag kollar på Jonatan o säger: Jag kunde inte hålla mig, du vet hur jag är.. o samtidigt försöker jag krama honom men han backar ifrån mig.
Jag ser att han är helt dödsallvarlig, han såg tvärförstörd ut.
Han fortsätter skrika: ANGIE SERIÖST, HURFAAAN KAN DU PISSA I DIN VÄSKA? SKÄMS DU INTE? DU ÄR DUM I HUVUDET!!!

Jag skrattade sååå jävla mycket, alla som har sett och känner mig o Jonatan tillsammans kan tänka sig hur detta sett ut. Han står o kastar näsdukar på mig o skriker att jag pissar i min väska, medans jag torkar upp en brungul vätska ur väskan, skrattar arslet av mig o försöker krama honom medans han typ springer ifrån mig.

När jag sen väl sa att jag INTE hade pissat i väskan, utan förklarade hur det låg till så trodde han inte på mig och det gjorde hela situationen ännu roligare.




Vi har det bra tillsammans du o jag! så äre och så ska de vara :D
Min älskling, min tönt, min bästis, min massör, min favorit, min tvspelstorsk, mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0