Har du hört den där nya låten?

Har du det? Dendär nya låten.. Där dom sjunger typ :

Everybooooody yeah, Yeeeeeah
Rock your boooody yeah, Yeeeeeeeah
Everyboooody, Rock your booody right
Backstreet's back ALRIGHT!

Vetu vilken jag menar? HÖÖÖÖHÖÖÖÖÖ.

Idag fick Jonatan ett nytt namn - Mammatan. Jag tycker alla som känner honom ska kalla honom det. Han älskar namnet!

Idag tänkte jag skriva ner lite musiktips. Blir några nya och några äldre låtar =)
Nawlage - Husband and wife
Nawlage ft Pica - I dont dance
Steve Angello & Laidback Luke - Be 
Chris Brown - Superhuman
Da'ville - Always on my mind
Angel y Khriz feat Wayne Wonder - Dance
Guru Josh Project - Infinity
Deep Dish - We gonna feel it
Israel ft Fabolous - So in love with you
J. Holiday - Suffocate
J.Holiday - Bed (Äldre låt, men den är så underbart skön och mysig!)
Ne-Yo - Trouble

Det var allt för mig! Har du några musiktips? skriv dom gärna =)

Puuuss haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0