Guess who's back?


Hejsan bloggen. Nu har jag varit dålig på att uppdatera men det har varit mycket omkring mej denna veckan..
Mormor ligger på sjukhuset igen, har varit hos henne och ska dit imorgon igen. Har haft mycket att plugga inför. Hade filosofiprov i onsdags som jag antar gick sådär.. O nästa vecka har jag prov i matte och religion.
Matte är ett känsligt ämne, fyfan va jag hatar det. Men jag ska fan plugga till dessa proven. 
Fick reda på att jag tar studenten den 2 Juni.. Så people, den 2 juni blir min lyckodag! Min student ska bli den bästa!

I tisdags var jag på Gina Tricots VIP kväll med min mamma. Jag köpte en klänning och två par trosor bara. Tidigare under dagen hade jag köpt en underbart rosa tunika,tröja? på Bikbok. Ska försöka fixa någon bild på plagget snart. 

Jag har blivit lite av en freak på Tradera. Det är nog spänningen att sitta och buda över varann och sen få känslan av att man vann! JAG VANN!!! Jag har vunnit massa skit där. Hello Kitty örhängen,Hello Kitty klistermärke och väska till min syster och en Hello Kitty plånbok till mig som kom idag :D Jag blev hur jävla glad som helst och den var gullig. Känner mej väldigt duktig och ekonomisk (?) nu. Fick plånboken för 90 kr och den var värd varje krona. Har lust att köpa något mer bara för skojs skull. Det är så roligt att vinna haha .. Det är ju nästan ända gångerna jag vinner något, dock får jag betala för det varje gång :P Men men.. Jag gillar det!

Nu är det snart helg(äntligen) .. Ska till Liseberg med Jonatan och sen får jag se vad helgen bjuder på. Längtar så jävla mycket till min lön! Är nyfiken på hur mycket jag får ut denna månaden haha. Hoppas det blir tisdag snart!
Vad ska ni göra under helgen?

Puuusss haj!


Min nya plånbok :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0