En sån jävla lyckad kväll!

Igår var en sån jävla lyckad kväll! Vi firade Shirin, det blev massa färgglada drinkar och högt skratt. Som ett stort plus satt Felipe och Nadia på Viktoria när vi kom, och senare kom dom och joinade oss resten av kvällen, vilket gjorde allt så jävla mycket roligare =D Drack en drink igår som var så jävla jobbigt god, Strawberry daiquiri hette den. Det var nog bland det godaste jag har druckit. 
Eftersom vi var ett gäng tjejer som skulle vidare efter vi hade förfestat blev det självklart tjafs om vem som ville vart och varför den ena inte ville dit. Tråkigt nog skulle jag jobba så jag valde att sticka och käka med Jonatan istället, och sen åka hem och nana. Så jag promenerade från Vasa Viktoria till Valand och under tiden blev jag så jävla pissenödig att jag trodde min blåsa skulle sprängas. Helvete vad jag hatar att vara pissenödig!! Väl kommen till Valand träffar jag Nadia och Felipe igen, som oxå ska äta =) Hahaha som den djävulen Felipe kan bli så börjar han geeeenast dra massa skämt och peta mej på magen när man märker att jag behöver pissa. Nadia kände med mej dock. Hon gjorde allt för att jag skulle få möjlighet att pissa haha helt gulligt. Till slut lyckades Felipe gräva fram en tia, som han växlade till två femmor så jag sprang in på Burger Kings toa med Nadia. Fyfan sicken uppskattad femma. Det var UNDERBART! 
Nog om mitt piss nu =P
Idag jobbade jag. Det var en halvseg dag på jobbet trots att det var väldigt mycket folk på bingohallen. Kändes skönt att komma därifrån iaf haha. Efter det bar det av till sjukhuset och hålla mormor sällskap en stund. Hon är så underbart gullig, jag vill verkligen att hon ska få komma hem från sjukan. I alla fall till jul. Det skulle verkligen fullända min jul.
Sedan åkte jag till Jonatan och irritera mej lite på honom och glodde på film. Vi såg Taken, trots att båda har sett den =P Men den är jävligt bra. En av dom få actionfilmerna jag gillar. 
O nu sitter jag här, ska strax sova. Ska hinna med både skolan och jobbet imon, kommer bli en hetsig dag med tanke på att jag slutar skolan 16.20 och börjar jobba 16.30 =P Men men! jag får göra mitt bästa =D
Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag!
Puuuuusss haj!

Gänget från igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0