Bara några timmar kvar...

..tills jag får in min lön! 
Denna lönen är så jävla efterlängtad så jag nästan pussade mina lönespecifikationer imorse. Dom var så gulliga!
Imorgon blir det förhoppningsvis en sväng till sjukhuset o hälsar på min mormor, sedan in till stan och köpa massa skit som jag inte behöver..som vanligt. Ne, ska faktiskt tänka efter riktigt vad som behövs nu. En halsduk och svarta,tjocka tights är högt prioriterat. Men vi får se vad dagen bjuder på imon!

Idag har dock varit en jäääääävligt tråkig dag. Var i skolan och gjorde ingenting. Kom hem och gjorde ingenting.
Jo, jag målade mina jävla naglar snorgröna. Dom har blivit rätt långa nu och jag har blivit ännu mer besatt av att fixa dom. 
O jag hatar att vara utomhus när det snöar. Snö är bra om man är inne, med massa kläder på och kollar på en mysig film. Inte när man är halvt nyvaken och måste skynda sej till bussen. Hoppas det inte snöar imon oxå, då försvinner nog hela min lyckokänsla. Och det är ju så jävla kallt nu oxå, även inne. Jävla skitväder!

Nu ska jag trackasera Jonatan en stund sedan lägger jag mig o nanar. Hoppas ni får en bra vecka mina barn!

Puuusss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0