Tjejer ÄR dumma i huvudet..

och dom jävlarna kan aldrig hålla sams eller komma överrens. Dom skriker och snackar skit om sina egna "vänner" när dom inte får som dom vill.
Om jag återföds så vill jag födas som kille. Killar är så jävla mycket bättre. Killar är mer relaxade, dom behöver inte höra 20 komplimanger om dagen för att må bra, dom skiter i om de andra grabbarna inte vill sticka till samma klubb som en själv vill och det känns som att killar i allmänhet inte är dramatiska, som de flesta tjejerna är.
Jag känner mej inte som en tjej. Visst, jag har bröst och långt hår, men mitt beteende är långt ifrån en tjejs. Några exempel:

Situation nr 1.
"Precis innan man ska gå ut. En stackare har sminkat och gjort ordning sitt hår i 2 timmar. Man går förbi en spegel och då utbryter hon genast...."
- Fan vad ful jag är, jag vill inte gå med. (tjej nr 1)
- Neeeej du är skitsnygg (någon annan tjej i gänget svarar upp genast)
- Neej kolla mitt hår, OH MY GOD, jag kan inte gå in (tjej nr 1)
- Sluta nu, du är skitfin gumman (någon försöker trösta stackaren)
- Asååå jag är så ful, jag borde tagit andra kläder (tjej nr 1)
Här brukar jag tröttna.
- Känner du dej ful så är du antagligen ful. Stick hem eller sluta gnäll (sägs ofta av mig)

Inom 5 minuter hör man detta:
- Asså OH MY GOD, vemfan tror hon att hon är? Hon är så jävla dum i huvudet.

Sen brukar man glömma av det.
Ofta reagerar tjejer så när dom inte får svaret dom vill ha eller responsen som gör dom glada. Jag däremot tycker jag inte gör något fel alls. Tycker du att du är ful så svälj det eller stick hem och lägg dej. Så enkelt är det.

Situation 2.
"Två tjejer, anta att dom är vänner, har tjafsat. Det är inget stort tjafs, ofta om något helt onödigt eller som i situation 1, någon av dom har fått det svaret/responsen som denne inte ville ha. En av dom tar en fika med en annan av sina kompisar som inte vet vad som har hänt Följande blir ....."
- Asså Ulla är så jävla dum i huvudet, igår när vi var ute sa hon att jag är ful och att hon inte vill ha med mej ut. (tjej nr 1)
- Vaa? är det sant? Fan va fult av henne (Tjej som egentligen inte vet vad som har hänt)
- Aaa asså den jävla subban, jag stör mej på henne, hon tror hon är så jävla snygg att hon kan säga att andra är fula(tjej nr 1)
- Aaa jag håller med dig, hon är dum i huvudet.

Vad händer här? Överdrift, ljug och skitsnack. Man söker sig även till någon som egentligen inte vet vad som har hänt och berättar situationen, man glömmer gärna hälften. Denne stackaren ger responsen som tjej nr 1 ville ha. Happy time!


Är det någon som känner igen sig i detta? Jag blir förvånad om det är någon som INTE gör det.
Jag säger inte att alla tjejer är sådana, men majoriteten. Därför jag inte kommer överrens med tjejer och jag hatar att vara mer flera tjejer samtidigt. I slutet blir det konflikt/uppdelningar/klagomål utan någon direkt anledning.
Därför säger jag att tjejer är dumma i huvudet.

Puuusss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0