Jag är bara så jävla bäst!

... rubriken är orelevant, jag vet. Men jag ville påminna er om att jag är så jävla bäääääst!

Först och främst måste jag säga att jag har brutit min första nagel! Jag blev så jävla sur att jag ville börja lipa. Lillfingret ser helt mongoliskt ut, fingret ser skitlitet ut, och helt snett.. Men den växer väl ut snart =) Får hålla tummarna för att inte någon annan nagel går av bara. Ska bli mer försiktig nu =P  
Förresten, tips på någon nagelolja? väldigt tacksam för det..
Har målat dom andra jävlarna röda för första gången.. Överraska Jonatan med det =P
Nu är det äntligen fredag. Har längtat efter helgen då jag och Jonatan ska ha en riktig myskväll som vi inte haft på ett tag faktiskt. Får se vad dagen bjuder på =) Till kvällen ska jag iallafall utmana honom på tvspel.. singstar kanske? Har visst en dold talang inom sång haha, Jonatan blev förvånad över vilka toner jag kunde ta =D Men tro mej.. Det låter inte vackert!

Jag har fått hem mina underbart söta Hello Kitty tofflor! Ska lägga in bild på dom snart =D  Fick även hem mina två nagellack, neongrönt och turkost.. blev helt nöjd =)
Har även färgat mitt hår svart oxå, blev lika bra som vanligt.
Var inne på Gina Tricots hemsida nyss och hittade en underbart fin klänning! Måste köpa den imorgon =D
Vet dock inte om jag ska ha den i rött eller svart.. Men det lutar mot rött eftersom det snart är jul .. haha vadå mobbad =P 
Går inte att lägga in någon bild här för jag vet faktiskt inte hur jag ska göra för att spara bilden från Ginas hemsida..
Får helt enkelt lägga upp bild på en när jag har köpt den =P 

Vad ska ni göra till helgen? Några filmtips?

Puuuuuuss haj!

Kommentarer
Postat av: Linda

Madagascar 2 är starkt rekomenderat ;)

2008-12-06 @ 14:52:55
URL: http://lindamellajarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0